Choose Language Top Menu Main Menu Extra Button Menu Page Contents Footer Search
Η Επιτροπή Αποδοχών αναφέρεται στο Διοικητικό Συμβούλιο. Ο Κανονισμός Λειτουργίας της Επιτροπής Αποδοχών ορίζει ποιος είναι ο σκοπός και οι αρμοδιότητές της, πώς συγκροτείται, κάθε πότε συνεδριάζει και πώς αξιολογείται η απόδοσή της.

Ο ρόλος της Επιτροπής Αποδοχών

Το Διοικητικό Συμβούλιο έχει ορίσει την Επιτροπή Αποδοχών υπεύθυνη για:

  • Πολιτική Αποδοχών – Ενημερώνει και στηρίζει το Διοικητικό Συμβούλιο με εξειδικευμένες και ανεξάρτητες συμβουλές σχετικά με τον σχεδιασμό, την αναθεώρηση, την ανασκόπηση και την εφαρμογή της σε επίπεδο Holdings και των θυγατρικών του Ομίλου. Επιπλέον, συμβουλεύει το Διοικητικό Συμβούλιο σχετικά με τα κίνητρα που προκύπτουν κατά τη διαχείριση κινδύνων, κεφαλαίων και ρευστότητας.
  • Ευθυγράμμιση αμοιβών – Διασφαλίζει ότι οι αμοιβές του προσωπικού είναι ανάλογες με τους κινδύνους που αναλαμβάνει και διαχειρίζεται η Holdings. Επιπλέον, διασφαλίζει ότι υπάρχει ευθυγράμμιση αμοιβών σε επίπεδο Ομίλου.
  • Πιστωτικά ανοίγματα ανωτάτων διοικητικών στελεχών – Εγκρίνει ή προτείνει να εγκριθούν τα πιστωτικά ανοίγματα των ανώτατων διοικητικών στελεχών της Διοίκησης και των στενών συγγενικών τους προσώπων καθώς και των ελεγχόμενων από αυτούς φυσικών και νομικών προσώπων ατομικά ή από κοινού.

Η Επιτροπή Αποδοχών συνεδριάζει τουλάχιστον 2 φορές τον χρόνο.

Εκλογή και θητεία μελών

Η Επιτροπή Αποδοχών αποτελείται από μέλη που ορίζει το Διοικητικό Συμβούλιο.

Η σημερινή Επιτροπή Αποδοχών αποτελείται από:

  • 3 Ανεξάρτητους Μη Εκτελεστικούς Συμβούλους του ΔΣ. Ένας από αυτούς είναι ο Πρόεδρος της Επιτροπής.
  • 1 Μη Εκτελεστικούς Συμβούλους του ΔΣ.

Η θητεία των μελών της Επιτροπής συμπίπτει με τη θητεία του Διοικητικού Συμβουλίου, με δυνατότητα ανανέωσης του διορισμού τους, αλλά σε κάθε περίπτωση η θητεία στην Επιτροπή δεν θα υπερβαίνει τα 9 συνολικά έτη.